Naglar.com

Tjofräs!

Igår var jag ledig och njöt utav den finfina solen och strax efter lunch trippade jag iväg in mot stora staden och över till sköna söder.
Vad jag gjorde på Söder var att träffa Ann-Louise som jobbar där, för att senare ta oss vidare till Naglar.com på Sveavägen för V.I.P kväll.
Var riktigt trevligt, då jag och Ann-Louise inte setts på ca 1 år?! Sen vi slutade kursen ihop. Så det var verkligen på tiden att vi träffades igen.
Hon hade blivit så fin! och duktig på naglar är hon så det smäller om det.
"När jag blir stor ska jag bli som henne" ;)




Man är inte så frisk när man jobbar med naglar ;p



Kommentera här;
Postat av: keit

ha ha ha Bra när jag blir stor . . . .-) kram

2010-05-13 @ 17:04:43
Blogg: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0