Honey I´m free

LEDIG!
och jag har inget alls inplanerat, eller något jag måste göra. Kan det vara bättre?
Jag tror nog att mitt paket från H&M kanske kommer idag. Där i finns det lite roliga saker till lägenheten. Dock är det ju väldigt långtid kvar tills den är klar, och jag tror nog att jag kommer bo i flyttkartonger i ett år innan jag ens får flytta. Men det får jag ta och leva med. För jag ser fram emot den dagen jag sätter nyckeln i låset och känner att den är min bara min!
Men solen lyser, mannen har lovat mig en promenad. Men det beror på hur det ser ut på gatorna, orkar inte gå runt i slask. Men först ska han ta och vakna.. himla sömntuta...

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0