När Håkan åker i Ipoden, då är det vår!

Solen skiner utanför fönstret här där jag sitter. Jag sitter och önskar att det ska kännas som +10 grader när jag öppnar dörren. Men tror det mest blir önske tänk, då våran barometer säger att det är -2. Men vem vet den kanske är trasig? 

Ska traska iväg till jobbet snart, men ska ringa in och kolla om jag fått något till 11. Har jag inte fått det.. Så tror jag att jag stryker mig en timme till och kanske tar en lite längre tur till tåget i detta fina väder? 
Tror nog att det blir skinnjackan idag igen, dock med tjockiströja under. 
För nu börjar jag bojkotta vinter/snö/kyla, utan nu är det VÅR! 

Första snödroppen hade ju tittat fram enligt aftonbladet! GO VÅREN

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0