Can you see me?

Nu är jag mätt och belåten. Fick i mig ett antal våfflor och nu är min mage dubbelt så stor. Men gott var det och var precis vad jag behövde idag.
Hade trevliga kunder idag, men hade en som avbokade mitt på dagen så fick en lucka på 2½ timme. Vilket är lika jobbigt som annars. För det är sällan det kommer någon i precis rätt tid för att hinna med en annan kund istället.
Men livet går vidare.. bara så tråkigt att sitta och inte göra något.

Just nu har Ghost Whisperer marathon på tv400.
Den serien är verkligen bra, inte jätte läskig men kanske inte en bra kombo att kolla själv. När man någonstans tror lite på det övernaturliga. Så hoppas mannen kommer hem snart.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0