Kladdkakebak!

Goderkväll!


Haft en riktigt skön dag, leedig.
Dock hade jag rätt mycke problem med mina moms papper imorse, är ju rätt knepigt nu i början.. Mycke konstiga saker som händer och inte så stor koll på vad man ska göra med alla papper som skatteverket skickar ut ;D :P hahaa.

Gick över till J på eftermiddagen där vi bakade kladdkakaa... Som vart riktigt riktigt smarrig ;D
Tanken är att jag ska över dit om en timme igen, ska fikas ännu mera..

Men jag ska nog hoppa i säng rätt tidigt, har faktiskt fullsatt med kunder imorgon :D Me happy!!


Kommentera här;
Postat av: Anonym

hej hej:)

vart jobbaru som frisör

2010-01-14 @ 10:18:25
Blogg: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0