Somnade på soffan

Godmorgon!

Snacka om jag var trött igår kväll. Jag somnade på soffan någon gång efter 23 med tve och allt på.
Och som täcke hade jag min morgonrock. Innan jag somnade ringde jag till H som skulle sluta vid midnatt. För han hade glömt sina arbetsskor här.
Han sa att han skulle komma om en halvtimme och tyckte att jag skulle hålla mig vaken tills då. Tror ni jag lyckades? Måste ha somnat miuter senare och vaknade upp i soffan en timme senare. Utan att H varit förbi, trodde att han kanske varit förbi då tven var avstängd. Så jag hoppade bara ner i sängen. Vid 1 tiden vaknar jag av knackningar på rutan, 1 timme sen var han. Tur att jag inte satt uppe, för så hade jag varit skit sur. :P
Men efter att ha somnat om efter hans korta besök, så har jag nog inte sovit så skönt på väldigt länge :)

Nu ska jag slänga i mig frullen och ta mig till skolan. Börjar 10:00. Värsta sovmorgonen ;D

Kommentera här;
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Oj, förlåt mig!! Glömde ju att du hade skrivit det också, fonten fann jag på dafont och jag minns inte vad den heter (den fanns alltså inte i datorn från början).. Kan nog kolla upp vad den heter om du vill?

2009-03-03 @ 12:37:42
Blogg: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: sussi

Hejsan. tänkte bara lämna en kommentar om att jag har kikat runt hära. super fin och trevlig blogg du har.

2009-03-03 @ 13:10:59
Blogg: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0