Pink lady!

Igår ringde min kära Anna. Hon undrade om jag kunde rädda hennes hår.
Då hon skulle på skiva i förra veckan. Det var musikstilstema. Hon hade valt att vara punkare? Då hade hon hittat en så rosa toning och skulle göra några slingor, jag varnade henne innan och tyckte hon kunde kört på sprayfärg eller så. Men hon skulle göra med toningen. och jag trodde faktiskt att det var i typ puderrosa som hon hade valt. Då hon var riktigt blond i vissa partier och jag trodde inte att hon var så rebelisk ;D.
Men det hade tydligen gått jätte bra och hon var nöjd med färgen och resultatet för kvällen.
Det hon inte tänkte på då och kanske inte visste. Var att bara för att det står 6-8 tvättar så är det inte säkert att man får ur färgen. Specillt inte om man har ett så ljust och preparetat (blekt) hår som hon hade. Så inte hade det släppt något.
Så igår fick jag sätta fingrana i hennes hår och göra det bästa av situationen, och det vart att färga håret mörkare.

Så med färg från affären (vilket jag tycker si sådär om) så klarade vi faktiskt att rädda hennes hår, hon ser iaf mer "normal" ut. Då vi antaligen till sommaren lär lägga blonda slingor och senare så blir hon sucsesivt blond igen. :)

Detta mötes jag av igår när hon kom, tänk er att jag förväntade mig att det var mer åt det puderrosa hållet och skulle kanske blivit lite dassigt under den senaste veckan. Men icke ;D Se själva! :)

Kommentera här;
Postat av: Anonym

tjohej! jag praktiserar typ vid gärdet, så vi kanske kan ta en lunch nån dag? om du är där du klippte mig på tekniska? jag har inte heller kvar ditt nr, men jag kan känna nån som har det kanske?



vad säger du? lunch?

kramar //H

2009-04-01 @ 10:28:05
Postat av: jessica

oh gud hahaha! det blev mycket bättre efter iaf :p har du läst mitt mail?

2009-04-01 @ 20:41:00
Blogg: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Erika

Ojdå det var rosa, men jag tycker det ser ut som om du fick till en bra brun färg ändå.

2009-04-01 @ 20:56:37
Blogg: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0