Franskanaglar & glada människor!

Heeej alla söta!

Kom hem för en stund sedan, varit hemma hos H som hade lite utav en fest innan utgången. Fast för mig blev det ingen utgång. Jag traskade hem när dom skulle ut och göra stockholm osäkert.
Har verkligen ingen lust att gå ut, fast det var riktigt tråkigt att splittras från det glada gänget. Men jobbar imorgon redan 9:30 och vill bara vara pigg imorgon och ha det bra, på min lediga eftermidda. Blir väl inte jätte ledig, för jag ska färga och klippa. Men det är bara kul och sen på kvällen så blir det myskväll med Beck & H. Kan det bli ett bättre slut på veckan?

Sandra var iaf här förrut ikväll och så gjorde jag manikyr på henne och lackade hennes naglar franskt med lite silver kanter. Vart skit snyggt! eller vad säger ni? första gången jag körde på det silvriga och tredje franska lackningen. Inte illa då va.. för precis två veckor sen så kunde jag inget, och nu.. ja nu ser det ut såhär;
Jag är nöjd iaf och även sandra! :D


GodNatt på er nu!

Kommentera här;
Postat av: sandra

det blev jättefint, men vad spräckliga å konstiga mina händer ser ut på bilden typ som gubbarnas på tobaken :D hahaha

2009-02-08 @ 03:56:59
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser inte riktigt jämt ut, lacket på naglarna är ju fläckigt och det vita på tipparna ser klumpigt ut. :/

2009-02-08 @ 11:49:35
Postat av: Anonym

Det ser inte så nice ut.

2009-02-08 @ 13:30:23
Postat av: diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 16:43:22
Blogg: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

så fint :)

2009-02-10 @ 22:33:41
Blogg: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0