Tisdag

Hej alla söta!

Idag kom jag hem tidigt från skolan. Så himla skönt och dessutom så ska jag inte jobba idag. Så jag har en underbar frikväll framför mig.
Ska göra Manikyr på Sandra senare ikväll var det tänkt, när hon slutar jobbet. Men annars så är jag ledig resten av kvällen. Vilket är hur skönt som helst!
Var verkligen mycket i skolan idag, massa information och en massa nya saker att lära sig. Känner verkligen det i huvudet nu. Mycket information= trötthet.

Köpte även på mig lite lack och grejer. :) Kommer köpa upp alla mina pengar i den där butiken tror jag. Riktigt farligt att gå in där.

Kommentera här;
Postat av: Jasmine!

Vad bra å sluta tidigt.

Nagellack är bra, vilken färg köpte du?

2009-02-03 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0