Karlberg

Hej alla söta!

Gårdagen bestod av väldigt mycket jobb. Fast igår var det roligare än på länge, då dom faktiskt bokat in en konfirmations bas träff i kyrkan. Oftas hålls dom bara i den stora kyrkan.
Jag har ju själv varit ledare och kände några stycken i ledar gänget och helt plötsligt var inte jag en av de yngre i kyrkan. Oftas är jag yngst med häst längder. Men inte igår, igår kryllade det av små 94or måste dom varit? Dom som ska konfimera sig i sommar.

Vart riktitgt sugen på att man kanske borde ha sökt till att vara ledare isommar en då. Vart ju inte antagen förra året, men kanske iår hade det gått. Men å andra sidan så finns nog inte tiden till det. Vilket är riktigt tråkigt. För det är nog några av de roligaste sakerna jag varit med om i mitt liv. Att åka på konfimations läger och vara ledare på två stycken efter det. Karlberg som stället där lägrerna hålls är nog en av de mysigaste platserna på jorden.

Kommentera här;
Postat av: Milla

svar: har använt dom två ggr nu och ingen skillnad än iallafall. vet inte hur det blir efter tvätt sen, haha typ :P

2009-02-16 @ 12:55:05
Blogg: http://camillafamme.se
Postat av: Milla

svar: hehe ah får hålla tummarna nu :)

2009-02-16 @ 16:43:19
Blogg: http://camillafamme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0