Söndag

Goder kväller!

Vilken dag jag haft, och min önskan slog in som jag half om half önskade igårkväll.
Att vädret inte skulle vara bra idag.
Vaknade till en grå och regning himmel. Kände lite dåligt samvete då att jag önskat och det slog in. Dessutom när jag kollade på Smhi nyss om vädret imorgon. Då det blir 11 plus grader och strålande sol.  Så vädergudarna måste gjort precis som jag önskat.

Känner nu att jag jobbat på som bara den idag. Tror jag klippt 9 personer idag och då var det mest damer, och alla vet att damer tar något längre tid. Men på något sätt så har jag på 6 timmar lyckats klippa så många personer. Är rätt stolt över mig själv faktiskt.
Är en av de första gångerna som jag faktsiskt räknat hur många jag klippt under en dag. Vart förvånad över hur många det blev. :)

Var inne på Game med spelet oxå, och jag blir alltid lika chockad över hur trevliga dom är. Kom in med spelet och berättade, och först så sa dom att dom kunde slippa det en gång till. Men det kände jag inte riktigt för. Men då var det en annan som sa att någon hade sålt det begagnat tillbaka idag. Det spelet var typ inte ens använt och det han gjorde, det var att byta skiva i min box. Kolla inga kvitton eller något, bara bytte skivan. Tummen upp!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0