Torsdag

Godmorgon!

Blev en hel del glitter och lacker igår. närmare bestämt 5 olika glitter, och 3 nagellack! Hade då aldrig blivit 3 stycken om inte gulliga Eva hade jobbat på makeupstore! Tack sötis!

Svängde in på Gina oxå, och ut kom jag med en tröja i XS och en i XL. Vad ska jag ta mig som då? Hade det bara blivit en av dem, hade jag känt mig ritkigt stor, och tvärtom hade jag känt mig liten och nätt. Så vad ska man säga att jag har för storlek? Något mellan ting. Hahah! :)



Ska ta mitt pick och pack och åka in och möta J för lite shopping och sedan Hanna för lunch! :) Hoppas på sol! :)

xoxo

Kommentera här;
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

ååh jag vill också shoppa..

2009-04-23 @ 18:04:53
Blogg: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0