Tisdag

Hej alla! :)

Sitter och tittar på Opraha, där hon idag har med en massa begåvade barn.
Det var en liten 2 åring som var riktigt haj på kartor, hon visste precis var alla länderna låg i världen om man bad henne att peka ut dem. Verkligen häftigt, för det är inte många amerikaner som är direkt duktiga på världen överhuvudtaget. Det finns tillochmed dom som inte ens vet hur många delstater det finns i deras eget land och jag har hört någon gång att det var en tjej som trodde att Europa var ett land.. ? Så denna 2åring är verkligen duktig..

Sitter och håller på med bloggdesigner och betar av min lista med dem.. Börjar bli rätt många nu, kul men känns som om jag måste ta tag i gratis listan nu, för den bygger på och idag har jag tid för det.. Men det blir så att dyker det upp donations designer så kommer dom före.. Så alla som väntar.. Dom kommer! :)

Juste, fick ett myggbet igår kväll på handen.. och nu är den jätte uppsvullen. Så himla jobbigt att vara allergisk mot mygg. Hoppas bara inte att det här sväller upp mer nu..

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0