Onsdag

God morgon alla söta!

Min kväll igår gick till att göra bloggdesigner efter bloggdesigner. Verkligen hur kul som helst, fast det varit lite slititgt i mellan åt. Men det roliga övervinner helt klart!

Började att prata lite mer med en av de som beställde en design. Hon var verkligen hur snäll och go som helst. Jag tror iaf att jag gjorde dagens goda gärning igår när jag satt och pratade med henne. Var verkligen kul att kunna hjälpa till :) Hoppas att hon uppskattade det, jag mådde iaf riktigt bra efter vårat långa samtal över msn.
Ännu roligare var det att vi kände en person båda två och ändå bor vi ca 50 mil ifrån varandra och har aldrig pratat med varandra förrut. Det är sjukt hur liten denna värld kan vara ibland.
Hoppas vi får chansen att prata någon mer gång. För hon var verkligen en toppen tjej!

Min dag idag ser ut så att jag ska ta tag i mig själv och städa rummet, men först skulle jag vilja duscha. Alltid lättare att göra saker som är tråkigt när man känner sig fin. Men nu är det så att schampoot jag beställde hos Bellme.se inte kommit ännu. Men förhoppningsvis kommer det idag om någon timme med posten. Annars blir jag ledsen och måste använda dåligt schampoo. Men det funkar det med oxå, vid nödfall åtminstone.
Så jag får nog ta och städa rummet utan att känna mig fin och bara kämpa på. För vid 3 kommer mammas arbetskamrat över och jag ska färga och klippa hennes hår.. Så jag vill gärna vara klar med mitt rum innan hon kommer.

Vad ska ni göra denna gråa onsdag? :)

Kommentera här;
Postat av: marlene

Tack för igår, och min fina fiiina bloggdesign! Du strålar! JAg stårlar idag och tar mig på min väg i bloggen.. du får följa den och vara med i min hejjaklack :) Tusen kramar/Marlene

2008-09-17 @ 15:06:02
Blogg: http://pulls.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: jag gör inte så mycket :) har precis ätit och tänkte snart sätta igång med en projektplanering ;) vad ska du ha för dig ikväll då?

2008-09-17 @ 17:50:48
Blogg: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: jag och min kompis ska skriva en bok/broschyr om stressen att bli av med oskulden och ska rikta in sig till ungdomar mellan 14 och uppåt :) hehe

2008-09-17 @ 18:19:00
Blogg: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Gud va fin blogg du har vännen.

2008-09-18 @ 13:39:17
Blogg: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0