Min helg

Hej alla söta!

Dom senaste timmarna har jag tillbringat i en bil. Kommit hem från Hudiksvall.
Varit en skön helg, vi kom inte dit förens sent i fredagskväll då jag jobbade till 19:00.
Hela lördagen var det fest som gällde. Först upp på morgonen för att fira Henriks mamma som fyllde år för att sedan fixa iordning sej för dop av Henriks lilla kusin Linus.

Dopet var mysigt, men prästen? Hon var rätt går och tråkig.. Jag som ändå varit på ett antal dop detta år (har ju jobbat som vaktmästare i en kyrka) så var hon den tråkigaste. Prästerna här nere har varit roligare och det har lixom funnits någon glöd från dem, men denna tjej var inte så glad alls, inte så att man kände av det.
Men en mysig stund var det, tycker faktist om att sitta i kyrkan. Tycker att det är så avkopplande och rätt så mysigt.
Har kanske blivit lite skadad efter att tillbringat så mycket tid i kyrkan under sommaren med jobbet? Haha..




Kommentera här;
Postat av: Karin

Nej det var inte bråk i hudik, det var en kille som tog självmord :/ hudik är ju litet, så alla visste vem killen var. Lite småläskigt!

2008-09-15 @ 13:00:24
Blogg: http://karinkullgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0