Handlat frisör grejer.


När jag och Jessica var på stan idag så passade jag på att besöka Här, som är en frisörbutik.
Köpte på mig lite saker som jag behöver, det viktigaste var de gråa moltom brawon spolarna. Som jag ska använda på gesällen. För att det ska vara en permanent med icketradionella spolar.
Sen köpte jag mig en färgskål, för att underlätta färgningar hemma + att jag har en klippning och färgning här hemma imorgon så därför köpte jag på färg för det.
Sen så ville jag vara snäll mot mamma som länge velat ha en ny borste, så jag köpte en ny till henne som dessutom ska vara anti statisc som jag såg när jag gav den till henne :)

Kommentera här;
Postat av: johanna

haha, fan då! jag satt och tänkte skitlänge på o mdet var tower bridge eller london bridge för jag hade glömt bort! aa london är underbart, älskar den staden! :)

2008-09-16 @ 21:18:11
Blogg: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: johanna

åh det är riktigt starkt av de som vågar, hon emma som vi bodde hos, packade bara en väska och när hon landa på flygplatsen tog hon en tidning med jobbanonser och började ringa runt! hon jobbar som hudterapeft på något lyxigt spa nu. men nu har hon tröttnat på london har precis flyttat till nya zeeland och jobbar som reseguide haha :D de e riktigt coolt!

2008-09-16 @ 21:24:52
Blogg: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: tack för din åsikt :) vad har du för dig då?

2008-09-16 @ 21:59:23
Blogg: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0