Måndag

Godmorgon alla söta!

Idag sov jag ovanligt länge för att vara jag. Brukar faktist vakna till vid 9-10 tiden och om jag känner för att sova mer så gör jag det, men idag då vaknade jag inte till förens strax efter 11..
Så idag måste jag varit trött. För jag gick inte och la mig så värst sent heller.. Jag och H satt och kollade på Don't mess with Zohan och jag kände hur mina ögon stängde sig om och om igen, så jag frågade honom om det var lungt om vi fortsatte att kolla på filmen idag när han vaknar till. Så jag slocknade som en stock direkt när vi stängde av filmen.
Det är verkligen skönt när man verkligen somnar in.. Då man är så trött att man bara slocknar då huvudet nuddar kudden.
Håller ni i med?
http://meanderingentertainer.files.wordpress.com/2008/06/zohan.jpg

Idag sviker vädret och det är riktigt kallt ute oxå, inte kul alls.
Vet inte riktigt vad jag ska göra av min dag idag, människor i min omgivning har ju börjat göra saker om dagarna nu.. Folk är inte arbetslösa längre, vilket är både positivt och negativt. Så det finns inte så många som har tid för en.
Fast Jessica har tid för mig, så en fika är planerad till veckan.. Men inte planerad in i minsta detalj, så det måste vi göra.
Sen måste jag faktist hem och sortera i min gardrobe, jag har en förliten gardrobe i jämför med alla min kläder. Så de flesta av mina kläder ligger på min soffa.
Så det borde jag kanske göra idag?
Men då måste jag gå ut i det kalla äckliga vädret, för att ta mig hem ;(

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0