Måndag

Hej och goddag alla söta!

Vad gör ni en sån här fin och solig dag? :)

Själv vaknade jag för några timmar sedan i min älsklingsfamn, för att sedan väcka honom för att han skulle till jobbet. Själv gick jag upp och satte mig vid datan, och kan ni gissa vad jag har gjort nu i den senaste timmen? Jo, spelat the sims ;)
Fast jag har en dum vana att alltid sitta och snabbspola när jag spelar, borde ju egentligen sitta och låta tiden gå sin gila gång. Men gåår ju aldrig.. Någon annan som gör så när dom spelar?

Fast nu ska jag ta och fixa i ordning mig, måste gå och kolla på termometern dessutom.. Set ut att vara rätt varmt ute, men jag tror faktist att ögat bedrar denna gång. För på internet står det att det är ca 9grader ute. Men som det ser ut skulle jag gissa på att det skulle vara 15..
Åker in mot stan om en timme för att möta upp Emelie för en lunch/fika. Vi kommer ha massor att ta igen, det är över 4 månader sedan vi såg nu. Tiden går verkligen fort :S.
Känns som om det var här om veckan vi två sprang i våra högklackade skor genom skolan för att springa ut på balkongen och äntligen ta studenten..

Ut och njut av det fina vädret nu!
Puss

Kommentera här;
Postat av: Evelina

Men då gör vi nog så! Vart ska jag sätta in pengarna? Men då hoppas jag att den blir klar ganska snabbt faktiskt..? puss

2008-10-06 @ 12:48:12
Blogg: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

SV: Vet faktisti nte, men jag antar att din kod va på kodmallar? dom kopierade jag nte... Men säger du koden skriver jag in din logga =)

2008-10-06 @ 20:07:01
Blogg: http://honeybunnysbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0