Torsdag

Godmorgen!

Vaknade för ett tag sedan och fick upp H som skulle till jobbet.
Själv skulle jag åka till Steph och vara sminkmodell igen. Men magen satte stopp för det, känner mig helt illamående och grejer. Så att ta traska iväg för att bli sminkad kändes inte som prio 1. Dessutom har mitt ansikte fått någon slags hat attack mot mig och ploppat upp x-antal finnar i ansiktet. BLÄ!

Tycker så synd om H, han har alltid problem med sin bil. Får ha en sak att funka så går en annan sönder. Han har nog bytt det flesta grejer man kan tänka sig i den där bilen.
Men igår hade han riktigt otur, han har inte ens velat prata med mig om det. Då är det illa.
Vet bara att han hade fått sladd i en kurva (antagligen vid slussen, för där stod bilen) och bakändan hade tappat fästet. Så han hade åkt in i trottoaren och pajat sidan och ett av bakhjulen.
Så det vart mission rädda bilen igår, och den kunde inte komma därifrån utan släpp och den enda bilen som kan dra släp med den tyngden är min pappa. Så han var en ängel verkligen igår! Klockan var ändå runt 22 när jag ringde och frågade. Men han åkte snällt iväg och hjälpte till och körde bilen och släpet.
Undrar verkligen hur H's bil ser ut idag, den står på någon bilmack någonstans. Hoppas verkligen att den går att laga och att det inte tar allt för lång tid och inte kostar för mycket.
Nu tycker jag att vi alla håller tummarna för att hans bil klarar sig och aldrig mer går sönder!

Nja, jag passar nog inte riktigt som bilmodell ;P

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0