Melodifestivalen.

Jupp, det vart Perrelli som jag gissade på.
Men snälla, kan hon inte ha en annan frisyr? Hon har alldeles för hög panna för att ha håret i en mitt bena som hon har just nu. Hon borde ha en snebena och någon sortslugg som skymmer pannan.
För någon måste kunna hålla med mig om att det ser ut som om hon är flint och har en peruk som dom råkat limma på för långt bak?

Melodifestivalen vart iaf riktigt trevlig, Adde och Eva kom förbi. Jag och Eva satt bänkade framför tven medans grabbarna g33kade sig till 1000 med att sitta och spela WOW. Skönt att hitta någon som har samma problem som en själv. Att man inte kan förstå sig på "språket" som dessa g33kar pratar med varandra ;) haha!

Kommentera här;
Postat av: Linn

Jag håller med om Charlotte Perellis jävla panna! Kan hon inte ha någon form av lugg.. jag blir tokig! :D

2008-03-17 @ 01:39:10
Blogg: http://luwsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0