Städtanten

Igår var det firande för Jennifer hemma hos henne, hennes familj hade bjudit in hela världen kändes det nästan som. Riktigt trevlig kväll men det vart ingen utgång. Men vi pratade lite om att vi skulle ta tegel på onsdag. Låter inte som en dum idé. Måste ta ut henne innan hon åker ner till Spanien. För dum som hon är missar hon veckans party. För på fredag då blir det fest utan dess like. Sussie fyller 19år!
Jag blir jätte stor, sista året som tonåring. Herregud!

Nu ska jag ta mig i kragen och verkligen gå upp och städa det här förbaskade rummet som håller på att ta kål på mig. Börjar komma till den gränsen att jag inte ens vill gå in i rummet längre. Då är det verkligen kaos!

Ha en bra dag!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0