Monopol

Har precis avslutat ett parti monopol med min kära familj. Jag kom 4a av 6. Känns som om jag hamnade någonstans i mitten, varken förlorare eller vinnare.

Nyår var trevligt, lungt men trevligt. Tack Anna&Calle för middagen, riktigt fint ni hade gjort det.

Har inte hänt så mycket mer dom senate dagarna, jo juste. Var ju i Globen på Svenskarikslotteriets gala. Fjasko i mina ögon faktist. Men visste, gratis biljetter tackar man inte nej till och vi hade ändå inte haft någonting att göra på söndags kvällen. Så varför inte sitta i publiken i Globen?

Nu är det inte långt kvar förens jag sitter på planet till Hurghada heller! Kommer bli så underbart skönt att komma bort, bara för ett tag och bara ro om varandra. Kommer bo på Hilton Resort så det lär bli härligt som bara den.

GOTT NYTT ÅR NU ALLIHOPA!
http://www.fotosidan.se/cldocpart/8421.jpg

Kommentera här;
Postat av: Sofie

4a av 6a är inte så bra Sussie ;)
Hoppas ni får kul i Egypten iallafall :)

2008-01-02 @ 15:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0