Tisdag

Godmorgon sweeties!

Kvällen igår avslutades med en riktigt god middag på en pub i en by en bit bort.
I Hanley tror jag att det hette?
Jag åt lamm, och det var så himla utsökt denna gången oxå. Precis som här om dagen, att köttet smälte i munnen. Mumma!

Vi åkte även förbi och kollade på huset som pappa "bodde" i, eller iaf ägde. För han köpte det samtidigt som han bodde i Sverige, mer som en invistering än att bo där. Så han kan inte ha sovit många nätter i det huset. Men det var kul att se saker och ställen som han en gång i tiden höll till på.

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Det vore kul att åka upp till London, men hur kul är det att åka själv? :p Tänk om jag tappar bort mig helt och hållet?
Vädret är inte heller direkt att hurra för idag, då det är en riktigt dimmigt utomhus. Men den lär ju lätta underdagen, för klockan är inte ens 9 här.
Ska väl iaf fixa iordning mig och bege mig ner på stan och vandra till tågstationen och se vad det ger mig, när jag väl står vid perrongen och ser hur enkelt det är. Så kanske jag hoppar på tåget ändå ;D haha!


Vad gör ni en dag som denna? och hur är vädret hemma?

xoxo

Kommentera här;
Postat av: Karrow

Svar: Ja, tyvärr. :/

Antar att du också lider av migrän när du skriver så? :/



Det är oerhört jobbigt!

2008-12-16 @ 12:26:47
Blogg: http://captainkarrow.blogg.se/
Postat av: Karrow

Svar: Ofta. Ett tag hade jag det var tredje dag och så varade det i två-tre dagar, så praktiskt taget hela tiden.



Nu har jag det "bara" någon gång, istället har jag stress-relaterad huvudvärk också. :(

2008-12-16 @ 22:03:57
Blogg: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0