Fredag

God morgon finisar!

Har en del att göra idag, beta av min lista med designer vilket är hur kul som helst.
Sen ska jag självklart kolla OS invigningen. Hoppas den är fin, hur många timmar före oss ligger Kina egentligen? För invigningen sker väl där på kvällen antar jag?
Någon mer som ska kolla?

Annars så händer det inte så mycket mer denna gråa dag. Hade vädret varit bättre hade jag satsat på att åka ni på 080808 i stockholm. Men inte när det är så tråkigt väder som det är denna dag.
Måste även städa upp lite här hemma, då familjen kommer hem igen efter sin semester. Kommer antagligen bli grinig när dom kommer hem, då vi inte har huset för oss själv längre. Tycker det är så skönt, kunna göra vad man vill och när man vill. Flytta hemifrån inom en snar framtid skulle vara guldvärt!

Kommentera här;
Postat av: Malin

Ska kolla en stund på invigningen.. tills jag börjar jobba iallafall, hehe!



Detta är för övrigt den nya adressen :)

2008-08-08 @ 14:00:07
Blogg: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Eva

ja eller hur :D

najs ska också någon dag då

jag har tid och pengar :)

2008-08-09 @ 18:39:25
Blogg: http://stealparisattention.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0