Modeller till Gesällen

Igår ringde en tjej som håller i Gesällen nu till hösten och undrade om jag ville byta dag. För att det var så många som anmält sig. Så om jag byter vilket jag typ bestämt mig helt för att göra. Så kommer det infalla den 11-12 Oktober.
Det börjar verkligen närma sig, och jag jobbar inte ens? Men kommer hålla till på salongen där jag hade praktik. Så träning kommer jag få.
Det som är problemet nu är bara att jag måste hitta modeller till alla de uppgifter som behövs göras.

Tänkte kolla om det finns någon som läser som är intresserad? Det är en del olika moment som ska göras.
Är du intresserad så skriv en kommentar och säg att du är intresserad. Så kan vi sedan gå igenom om du skulle passa till något av de momenten som jag måste göra.
Det kommer inte kosta dig någonting.
Det enda måstet är att jag måste kunna träffa dig innan och testa lite på dig + det viktigaste att du kan helgen 11-12 Oktober.

Kommentera här;
Postat av: Sessan

Jag har varit hårmodell, det var rätt skoja... men tycker oftast att de gör konstiga och överdrivna saker på en.



Jag har bestämt om vilken bruduppsättning jag vill ha, men är ändå lite lite nyfiken på nåt annat!

2008-08-17 @ 14:34:13
Blogg: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan

har du bra tips på hemsidor om uppsättningar?

2008-08-17 @ 14:34:29
Blogg: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Malin

Meeeen, nu ser det så weird ut (med brittisk flagga bland alla de svenska) på din traffic feed att jag känner att jag måste lämna en kommentar. :P

2008-08-17 @ 15:21:53
Blogg: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0