Att klä ut sig och kunna sy..

Precis suttit och dreglat mig igenom project runway. Tänk om man kunde sy? Tänk så mycket kläder jag skulle sy åt mig själv då. Minns när jag var yngre, då sydde jag ofta och jag gjorde tillochmed några plagga. Älskade syslöjden i grundskolan och gjorde en hel del fina saker på den tiden. Har ett par millitärbyxor liggandes någonstans som jag har sytt, hittade faktist en riktigt fin klänning för ett tag sen i en låda som jag sydde strax innan jag gick ut nian. Den är vit och jag vara nära att ha på mig den nu under våren på en skiva, då jag funderarde på att vara Marilyn Monroe.

Juste, tänkte fråga er. Jag älskar som sagt att klä ut mig, vilket många i min omgivning vet. Så under vårens skivor slog jag till ett antal gånger på stort.
Någon som är intresserad av ett inlägg med lite olika bilder från mina outfits från vårens studentskivor? :)

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0