Tröttheten

Nu är jag sådär trött ikroppen igen, undrar om jag har brist på något? C-vitamin kanske och vatten? Kan det vara så kanske..
Vet att jag efter nyår ska försöka att gå ut och gå en timmes promenad iaf 2 dagar i veckan, att gå/powerwalk är riktigt bra. Både bra för kroppen och själen. Syster i min skola sa att man helst ska gå samma  väg varje gång, för tillslut går kroppen av sig själv och man kan lättar rensa kroppen från en massa tankar. Så lååånga promenader ska mitt 2008 börja med.

Stackars Henrik, det går tydligen riktigt dåligt med bilen. Inget är på hans sida tydligen. Hoppas verkligen att dom lyckas byta dämpare på den där bilen.
Längtar verkligen efter honom just nu. 15 timmar kvar och nedräkningen kan börja.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0