Grundlurad

Igår kväll alltså.
Henrik sa hela dagen att han skulle fixa med den där bilen att det skulle dra ut på tiden och allting. Så att han inte skulle kunna komma förens dagen efter alltså idag på morgonen.

Men så när jag förväntar mig att det ska vara Jennifer&Kossan som ska komma och spela Singstar med mig. Så knackar det på dörren och jag tror att det är dom, öppnar dörren och tänkte skälla ut dom för att dom var så sega på att komma. Men det var han! Han stod där med paket i hela famnen. Lyckan rusade genom kroppen på mig. Än en gång har han lurat mig att han var kvar i Hudik och skulle komma hem dagen efter. Denna gång försökte jag tillochmed få honom att erkänna att han var på väg hem redan tidigare, för jag hade mina aningar. Men att hålla masken, det kan han verkligen. Lyckoruset satt i hela kvällen!
Han vet iaf hur han ska göra mig riktigt lycklig.

Helt underbart att vara nära honom igen..

Kommentera här;
Postat av: Sofie

Va gulligt av honom :)

2007-12-30 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0