Roliga grejer.

Nu är jag hemma igen efter att varit på salongen och rullat Jessicas hår. Gick jätte bra, och vi gjorde om frillan lite och jag tror den kommer bli hel grym!

Var även förbi Här och köpte på mig lite grejer. Flera Moltom brawon spolar att rulla upp H's mammas hår på till permanenten. Tror även att det blir skita bra.
Sen hände det en kul grej på Här, jag träffa en kvinna som söker en ny medarbetare på sin salong. Så vi pratade lite och som jag skrev innan så känns det inte helt 100 på den salongen jag är på nu, men om några veckor vet jag helt. Så känns det inte bra sedan då ska jag ta och ringa henne och antagligen hyra stol hos henne. Kanske inte det bästa att göra såhär i början då man inte har en så stor kundkrets och så. Men jag skulle träffa henne och prata med henne om jag var intresserad.
Känns verkligen kul.
Den salongen ligger i Skanstull, så det blir en lite längre väg att åka till jobbet.. Men känns det mer seriöst så är verkligen det toppen!

Nu ska jag sätta mig och beta av lite bloggdesigner!


Vad gör ni denna eftermiddag? :)

Kommentera här;
Postat av: Sanna

Ja du, mest färger och bilder, haha det blir väl hela alltet då kom jag på. Jag slänger iväg ett mail så fort jag rotat fram några bilder och lite mer inspiration :) Du är bäst!!

2008-09-24 @ 15:08:11
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag fick en komplimang av kvinnan på Apoteket för min fina frisyr (;



Du är så duktig!

Puss

2008-09-24 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0