Nu är det dags igen för en frågestund!



Yes, nu kör vi frisör frågestund i bloggen igen.
Men innan ni ställer er fråga kolla här, här eller här om det inte redan finns svar på eran fråga.

Hittar ni inget svar där, så fråga på så sammanställer jag alla frågor i nya inlägg.

Kommentera här;
Postat av: Hilal

Jag har en fråga!



Jo det är såhär att jag ska klippa mig i veckan!:)

Och jag ska återigen skaffa mig lugg!

Men jag hade tänkt mig en annorlundare lugg! Den är typ taggig, inte hel rak! Hmm, du kommer att få se bild i min blogg, jag skriver då en kommentar!! Och jag skulle vilja veta, om det heter något speciellt, eller om jag kan förklara det på ett speciellt sätt så att frisören fattar!

Och sen en sak till, jag har tjocka ögonbryn! Så tror du det skulle passa mig?

Har haft lugg förut, men hel rak då!



Ha en trevlig kväll :)

2008-09-07 @ 22:26:36
Blogg: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Hilal

Kolla här!



http://img78.imageshack.us/img78/5550/newashleevt5.jpg

2008-09-07 @ 22:28:56
Blogg: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Hilal

när ska du svara? ^^

2008-09-08 @ 19:34:12
Blogg: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej!

Jag har alltid haft väldigt tjockt hår med mycket volym i.

Men på senaste tiden har jag fått tunnare hår.

Funderar på om det kan ha att göra med att jag har gått från att vara blondin till mörk brunett och sen tillbaka igen, vilket jag gjort 2 gånger senaste året. Nu är grejen bara att jag haft platinablont hår ett tag, gjorde dock misstaget att sätta i en solblond färg som gjorde att jag fick lite gulskiftande hår, och istället för att använda silvershampoo eller mousse så färgade jag det askblont. Det blev dock brunt och jag vill ha tillbaka mitt ljusblonda igen, förslag på hur jag ska gå tillväga? Vill helst inte gå till frisören.

Vill också ha tillbaka mitt tjocka fina hår.

Förslag?

tack på förhand

2008-09-11 @ 14:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0