Have You Ever Seen the Rain

Hej bloggen!
Det fina vädret bara försvann...
Jag jobbade i fredags och satt mest och solade ute på Valhallavägen, "frisk" luft och soool :) 
Hade iofs hellre stått och jobbat, för då hade det sagt klirr i kassan. Men istället för att bara sitta inne och häcka så fick jag bättra på färgen.
Men jag tror solen fick mig att bli riktigt seg. Då jag kom hem och mer eller mindre bara däckade i sängen. Riktigt tråkigt att missa Sandrews get together.
Gårdagen vart det oxå solen som vann och det vart riktigt varmt i solen tillslut att det bara var skuggan som vart ett alternativ, men nu är det borta och det bara regnar och har sig :( Come back sun!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0