Studentklänningar

Nu börjar det dra ihop sig för alla som ska ta studenten att hitta sig en klänning till den stora dagen.
Själv hade jag tur att min farbrors fru borta i Skottland hittade den perfekta klänningen som hon skickade över till mig redan i mars. Så jag slapp hela hetsen att hitta mig en klänning. Vilket var riktigt skönt. Men jag kan inte hålla mig från att kolla in utbudet för andra nu när det är hela 2 år sedan jag själv tog studenten.


Jag på min stora dag 5/6-08

Så jag satt och kollade igenom på H&M hemsida, men till min besviken het så fanns det inte alls så många vita klänningar. Finns säkert mer i butik. Men dessa hittade jag som skulle kunna vart potentiella studentklänningar för mig.


alla klänningar kommer från Hm.se


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0