Music is my best friend

Jag ringde salongen, och det var tomt. Tomt fram till 17:00. Drygt. Men det är den veckan, har lyckats få kunder så att en vecka varje månad står det nästan alltid tomt. Men snart blir det nog ändring på det (: 
Så jag drog mig fram till 12:30. Så åker med tåget om en timme precis.
Hittade min gamla hårddisk och nu håller jag på att dra över en massa gamla dängor som ska över till Iphonen. Musik från 2004, its a time ago. Tiden går fan fort! 
Men det blir lite nostalgi på väg till jobbet nu framöver. Så när det är färdigladdat så tar jag mitt pick och pack och traskar iväg.


Kommentera här;
Postat av: Anonym

hej hej igen:)e du lärling?



vad kostar det att blondera utväxt och lägga på toning efter?



och vad kostar det att sätta in löshår, vax

2010-03-15 @ 20:25:32
Blogg: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill bleka, tror ej det blir bra med ljusfärgning..på mig har mkt röda pigment o e typ mörkblond-ljusbrun.



jag får ofta gult orange utväxt.även fast jag går till frisörer.=

2010-03-15 @ 23:17:05
Blogg: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0