Oil oil oil

Hej gullisar!
Sitter på jobbet, tog med mig datorn idag. Vilket jag är riktigt glad över att jag gjorde. För jag har haft en lucka sedan 11:30 och nu kommer min kund 17:00. Så nu är det bara 1 timme kvar. Wihooo!
Jag har under tiden varit lite aktiv och tagit mig till Naglar.com, för att köpa in produkter. Blir alltid lika chockad när jag ska dra kortet, att saker kan kosta så mycke.
Det viktigaste jag köpte var iaf nageloljor till mina kunder. Så nu har jag oljor så det räcker och blir över ett bra tag framåt.

Tänkte berätta för er sen varför det är så viktigt att använda nagelolja, varesig på naturella naglar eller dem som har material!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0