Läsar fråga - Vilket märke?

Fråga:
Vilket märke har du i Gel? är det cretive Brisa gel? Mvh//Mia

Svar:
Jag utbildade mig hos Stockholm manicure. Där dom utbildar i Creative och Backscratchers. Så under min utbildningstid så var det Creative Brisa Gel som jag höll på med, och även den bilden du kommenterade är gjord i Brisa.
Men efter min utbildning så gick jag en come-on over i Light Elegance. För att jag hade hört så mycket gott om den, så var tvungen att prova den. Efter att ha provat den gelen så vart jag helt frälst. Så idag jobbar jag bara med LE men kommer det en kund som vill ha BRISA då gör jag självklart det med. Men först och främst så är det LEs gele jag jobbar med då jag tycker att den passar alla personer då den sitter riktigt bra och ser så naturlig ut.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0