Update från jobbet (:

Efter 1 timmes nerladdning (svagt trådlöstnätverk) av Itunes, så kunde jag tillslut installera programmet och använda min Iphone för internet. Vilket är så sjukt smidigt.
Så nu sitter jag här på jobbet, med Spotify på och bloggar.
För internetet genom telefonen funkar ju perfa. För just lite slösurf som är det enda man göra idag. FB & lite bloggar sen är jag nöjd och belåten.
Izza var nyss här och blev fin om naglarna, och snart har jag två till som kommer.. Som ska laga lite naglar dom slagit av.
Se ya!

Kommentera här;
Postat av: IZZA

fast jag var sämst och hade lyckats förstöra 2 naglar :S

2010-01-14 @ 13:59:31
Blogg: http://izabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0