Skulle blivit dubbelbio ihelgen, men sluta med endast idag.


Igår kväll var rätt rolig. Jag jobbade på fram till fem tiden. När jag slutade satte sig en hungrig man sig i bilen för att komma in till mig i el stockholmo. Väl framme parkerar vi på gatan och jag betalar parkering fram till 23:30 för våra planer var en middag och sen bio.
Vi vandrar ner till Sergel och kollar bio, det är smokfullt med folk inne på Sergel och allt är nästan slutsålt. Så det slutar med att vi beställer biljetter till en film här hemma i Täby istället som ska börja 22.
Så vi tar våra biljetter och går mot våran favorit resturang och för att sätta oss och äta. Då är klockan strax efter 6, och på något konstigt sätt. Så lyckas vi äta riktigt snabbt och är tillbaka i bilen vid 7 tiden.
Så när vi sitter på motorvägen så tittar vi på varandra och undrar vad vi ska göra nu i 3 timmar till bion börjar. Så vi beslutar oss för att skippa bion och tar oss till Camera och köper tillbaka dom biljetterna vi just köpt.
Sen begav jag mig hemåt och han över till sina grabbs igen. Men rätt konstigt avslut på en kväll som skulle vara mys med middag och bio. Vart ju mat, men ingen bio. Haha
Idag kommer jag får middag och bio. Men denna gång med mamma min! Kommer bli mys och vi ska Snabba Cash!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0