Lördag med bal

Godmorgon!

Idag är jag uppe tidigt. Men det är därför att A kommer hit när som helst, och då ska det fixas balfrisyr. För hon ska på bal idag. Borta i bålstad.
Så för att vi ska ha god tid på oss och hinna innan hennes tåg går klockan tre så måste vi sätta igång redan nu.
Det blir en busig frisyr, med attityd.
Varför vi börjar så tidigt dessutom är för att jag ska rulla upp hela hennes hår, och jag äger inget torkhuvud hemma. Så vi kommer få låta det självtorka + att använda hårfön. Vilket funkar, men självklart går det lättare med en torkhuv.  Så därför är det bättre med en längre tidsmarginal.

Annars så håller jag nog på att bli sjuk, vaknade upp inatt med världens halsont. Så idag blir det förövrigt vila som gäller. Även fast vädret utanför är att döda för. Men jag har en intensiv vecka framför mig + jobb imorgon. Då kan jag inte riskera något. Måste vara frisk.

Vad är era bästa tips för att inte bli sjuk?

Kommentera här;
Postat av: JENNNA

tack för ditt svar! :)

hm, har du nått tips på nåra bra slingor?

som man köper på affären?

var inne på salong och hörde, och dom skulle ha från 1500:- och jag känner inte riktigt att jag har råd med det nu. köpte Moods slingor, och.. haha, det såg föörjävligt ut. :(

2009-05-02 @ 10:39:11
Blogg: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNNA

aj fan. var på affärn just precis, och stod och höll i de slingkittet. jag köpte dock inget.

fick ett annat tips på jane helens slingkit.

kanske får köpa båda?

men.. om ja drar i en förpackning slings, och det blir pissgult, då är det väl typ kört att fösöka få upp det gamla slingorna om man ska lägga i en färg till?

2009-05-02 @ 17:52:34
Blogg: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNNA

tack så mycket för tipsen! :D

får väl se hur det kommer se ut imorn ;D



krams!

2009-05-02 @ 18:48:29
Blogg: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, jag fick panik på valborg... 4 cm utväxt och vi skulle bort, så jag slängde i en toning bara.. orkade inte!! :D haha.



Ja de gick bra, men dom skulle höra av sej om dom var intresserade, men har inte gjort de än, så vi får se :)

2009-05-02 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0