En svacka..

Heeeej!!!!


Gu vad jag är dålig på detta förtillfället, hamnat i någonslags koma eller något när det kommer till att klicka på tangentbordet.
Kan dock beror på att att jag har gått och blivit med körkort! :D:D:D
Efter 2 år och en massa skit så står jag äntligen med det där förbaskade körkortet i min hand och det känns som om hela världen knäböjer sig för mig och låter mig glida fram vart som helst och när som helst. Dock endast när jag har tillgång till bil, men fortfarande!

Annars är det mycket naglar som tar över min värld förtillfället, har en hel drös med stamkunder nu iaf. Dom kommer sakta men säkert tillbaka, kanske inte att dom bokar en tid innan dom går. Men efter ett tag så, då är det dom som ringer och vill komma till lilla mig. Känns verkligen hur kul som helst. :)

Idag och dom kommande dagarna kommer det vara super väder, helt sjukt! Värme rekord på söndag hörde jag det ryktas om?! Och jag ska jobba då.. FAN! Men idag och imorgon då ska det pressas :)

http://www.hallekis.com/xx070314-lamb1.jpg
Något sånt här skulle vara najs att brumma runt i! :D

Kommentera här;
Postat av: Jill

Tack! =D Min mentor på häverö ringde runt och kollade om man kunde få göra klart det sista momentet någon annanstan. Och det fick ja.. i västerås. Jätte bra!.

Ha det bra! Kram // Jill

2009-05-31 @ 11:42:36
Blogg: http://jiie.blogg.se/
Postat av: JENNNA

hej där!

har en fråga ang hårfärg och så.

jag har ju som du säkert vet, ljusat upp håret med ljusa slingor, och jag är nöjd som tusan :)

MEN, jag har börjat få utväxt nu, måste jag färga det brunt igen, och sen slinga det? eller kan jag bara köpa slingor och ha i ännu mer? :/

2009-06-01 @ 15:04:16
Blogg: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0