Effektivt!

http://totaltransformation.files.wordpress.com/2008/05/wii-fit1.jpgNu har jag varit duktig och tränat på Wii. Vart 30 minuters intesiv träning, med step-up, yoga, och lite styrka. Sen skulle jag fortsätta lite till. Men då började halsontet ta över och styrkan gick ner i hela mig. Så det vart inte mycket mer. Hade ställt in mig på en timme minst. Men första gången på ett bra tag, kanske 30 minuter är alldeles utmärkt?
 
Sitter och väntar på att Sandra ska höra av sig
, hon mådde inte så bra igår. Så jag vet inte riktigt om det blir någe eller inte. Men väntar ett tag till, för att se vad som händer..
Annars så blir det en lugn dag idag.
Hade ju verkligen hoppats på att göra naglar idag och att träffa tösen, men imorgon blir det iaf av :)
Då kommer Elin förbi och denna gång ska det hålla, då jag lärt mig hur man ska handskas med "problem" naglar som hennes :) 

Kommentera här;
Postat av: Elin

Heej snygging! hur står det till?

Du är inte sugen på att få en riktigt utmaning å fixa mina naglar nån dag?

Kramar

2009-03-12 @ 10:39:32
Blogg: http://elinback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0