Helgen som var.

Så..
I lördags vart det utgång med Eva och co. Hamnade på infinity inne i stan, och det var kanske inte min typ av ställe. Inte riktigt min musik. Men sällsakpet varmer än en 10 poängare.. Tror dessutom att det var 18år åldergräns, och jag blir alltid lika förvånad.. Var jag verkligen såå liten när jag rände på krogen första gångerna? Dom känns så oerhört små i mina ögon. Men å andra sidan kände jag mig hur stor som helst då, vilket även dom säkerligen gör. :)
Vart en tidig hemgång för allihopa. Då födelsedagsbarnet mådde dåligt, och jag och E skulle upp och jobba dagen efter. Men en riktigt trevlig kväll vart det.

Att jobba i söndags var lätt. Förutom, att jag inte hade mina egna sax :S Jag trodde jag skulle gå underdär på morgonen. Jag vände helt upp och ner på mitt rum och letade efter mina saxar, men dom var spårlöst försvunna. Fick tillslut svar på att dom låg på min gamla salong.
Så jag fick jobba en heldag utan mina egna saxar. Jag trodde jag skulle gå under, och jag tog bara damer. För säkerhetsskull. Men det gick jätte bra, men aldrig mer att jag jobbar utan mina egna saxar igen. För handikappad kände jag mig verkligen. Så aldrig igen.


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0