Tisdag

Hej! :)

Vilken härlig dag jag har haft idag. Jag har bara tagit det lungt och återfått alla mina krafter. Känns så otroligt härligt.
Har inte gjort mycket, spelade mitt Wii-spel och har nu klarat ut det hela. Känns riktigt najs. Skulle ta mig ut en sväng om i det fina vädret, men skulle bara göra det sista i spelet och när jag väl vände mig om. Ja då var det snöstorm ute.
Så inte kom jag ut någonting då heller..

Var jag som lagade maten här hemma idag oxå. Det är så himla kul att lära sig nya maträtter och idag gjorde jag Chili Corn Carne. Vilket verkade uppskattat av alla här hemma. :) För roligast är ju när man lagar mat och dom som man bjuder på maten gillar den. Då känns det som om man gjort ett bra jobb.

Annars blir det en lugn kväll denna kväll. Ska upp tidigt imorgon och göra lite grejer, för att sedan möta upp Linn och hennes kompis för att fixa iaf Linns naglar :)

Kommentera här;
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jo det var, men nu på de nya paketen står det 50 kr

2009-03-24 @ 21:41:04
Blogg: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

nej inte alls :(

2009-03-24 @ 21:44:33
Blogg: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0