Måndag

Hej sötisar!

Imorse kände jag inte för att gå upp. Vilket jag nog inte skulle ha gjort, då den här dagen inte varit speciellt bra. Inget har gått som jag ville. Jag och Sandra gjorde J's naglar på eftermiddagen då alla återbesöks modeller lämnade återbud. Känns drygt då det var sista dagen på akryl överhuvudtaget nu. Nu är man själv fram till provet. Men som tur är så kommer vi gå igenom gelé återbesök nästa vecka. Då kommer förhoppningsvis inte modellerna att lämna återbesök. Så lite träning borde man få då.
Men åter till det jag började med, att allt gått helt fel. Jag hade verkligen inte rätt knycket för att göra naglar och jag ville helst bara ge upp mitt i handen som jag gjorde på henne. Var verkligen så nära att göra det. Men bet ihop och gjorde dem klara.
http://advitamaeternam.hautetfort.com/images/medium_040617-02.jpg

Känns som om det blir en tidig kväll idag med. Känner mig helt slut idag. Ska dessutom upp tidigt imorgon för att träffa Elin. Vi har inte setts på säkert två år? :S Kan det verkligen vara så länge.. Vi ska iaf träffas i Täby centrum. Skulle ses i stan först, men jag ska vara på jobbet 13:00. Så bättre att ta något närmare istället :)
Ska iaf bli hel trevligt! :D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0