Måndag

Heej alls söta!

Idag har jag varit i skolan och vi har nu akryl dagar. Så igår var det bara att plocka ihop alla akryl grejer och se till att man fått med sig allt. Fick med mig allt, utom min verktyg. Förstår inte hur jag kunde glömma något så viktigt. Något som man använder till allt. Men som tur var, fick jag låna J´s verktyg. Stackars Anna hade åkt ifrån alla sina grejer, och då bor hon i Uppsala från och med nu. Så hon kunde inte lätt bara vända om och hämta. Hon fick låna av läraren, så allt löste sig :)

Imorse på väg till skolan var det kaos. Tunnelbanan från Danderyds sjukhus gick inte, utan det var ersättnings bussar. Jag hamnade på en snäll blåå buss, som stannat extra länge vid Danderyd för att plocka upp oss vilsna själar som inte visste vart vi skulle ta vägen.
Det tog säkert en halvtimme med bussen från Danderyd till Tekniska, helt sjukt. Hur mycket bilar som helst på vägen in.. Den resan brukar ta kanske 10 minuter högst. Men idag det tredubbla. Så sen till skolan vart jag oxå.

Men är det någon av er som vet varför det var stopp i tunnebanan idag? Har inte fått något svar på det ännu.

Kommentera här;
Postat av: JONNA

Sv: nej kankse inte. men poängen är kanske att få halsbandet sålt ? ;)

2009-03-02 @ 17:53:07
Blogg: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Cilla

Uppsala hälsar att tunnelbanan stod stilla pga en brand i mörby c ;)

2009-03-02 @ 19:33:56
Postat av: Linn

hmm tror det brann vid mörby va? :O

hur är du ledig fram över?

nån ledig tid? :)

2009-03-02 @ 19:34:03
Blogg: http://lillusen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Din design blev tjusig

2009-03-02 @ 20:18:12
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/
Postat av: bejjan

hehe det va så lite så..



du har inte msn? men hur får du haedern att passa in? om du kollar på min haeder så är det ju mellanrum :/ vill ju att det ska sitta ihop med det svart.. och hur får du sen där egen meny? :P du har inte msn så kan du säga hur man gör ? :P

2009-03-02 @ 22:20:00
Blogg: http://bajenerkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0