Triss i Klipp

Heej! :)

Efter att jag komhem från jobbet på eftermiddagen så har jag stått och klippt mest helatiden.
Först kom Ville och hon skulle klippas, och som vanligt hade hon beslutsångest :) Men jag räddade henne i till slut som alltid, dessutom fick jag lägga lite blonda slingor i överhåret, så det såg lite solkysst ut redan nu. För hon hade faktiskt aldrig färgat håret någonsin tidigare. Så första gången hon någonsin gjorde något färg förändrande med sitt hår, och hon varit hur nöjd som helst.

När jag var klar med henne, satte jag mamma i stolen och klippte henne. Då hennes frisyr hade växt ut så mycket, att den var obefintlig. Efter henne så vart det H's tur att bli en aning kortare i barret. :)


Kommentera här;
Postat av: wille

hahaha som vanligt >_< mycket mycket nöjd är vad jag är :D

2009-03-08 @ 15:10:34
Blogg: http://essayskirts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0