Tisdag

Godmorgon!

Sitter här i soffan och bara degar. Pratar runt lite på msn, men min dumma msn funkar inte direkt. Utan slänger ut mig titt som tätt. Men det är trevligt så länge det varar.

Ska ta och fixa iordning i mitt rum nu, och speciellt mitt nagelbord. För snart kommer Elin och då ska det göras naglar. Ska bli kul.
Ska göra akryl på henne. Kom dock på att jag inte köpt på mig någon ny akryl vätska. Finns tre stycken, och det som skiljer dem åt är att de härdar olika fort. Så den som är långsamast (alltså man kan jobba längst med den innan den härdar) är slut. Men innan den tog slut var mina tankar på att hoppa till nästa då jag kände att jag skulle kunna jobba bra med den med. Så idag blir det att testa den. Tror det kommer bli toppen ändå :)
Tar ett tag innan hon anländer, för jag gissar på att hon tar bilen från Norrtälje.

Vill ni se resultatet sen? :D

Kommentera här;
Postat av: johanna

svarar inte du på¨kommentarer?? bara så jag vet, om jag måste lägga till dig på msn för att få svar :P

MVH Johanna jag skrev en kommentar under rubrik Måndag.

2009-03-17 @ 12:19:10
Blogg: http://yyohannaaa.blogg.se/
Postat av: jessica

hej sussie! min design e knas. nu har den fuckat sig igen och jag har inte ens rört den.. :( men jag har bestämt mig nu också jag skulle vilja ha en ny design. jag har internet bank nu så jag tror jag ska kunna överföra pengar genom internet på ngt sätt haha. men tills du har tid & vi snackat om de. kan du bara fixa detta så länge? du kanske kan adda mig på msn: da[email protected] /kram jessica :)

2009-03-17 @ 13:31:49
Blogg: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0