Sista dagen

Heej!

Idag var det min sista dag på jobbet. Känns som om tiden bara har rusat förbi? Har det verkligen gått nästan två månader sedan jag sadla om från frisör till vaktmästar vikariatet?

Kändes lite jobbigt att gå därifrån idag, och vad ska jag jobba med nu?
Tankarna är många och splittrade. Ska troligen tillbaka till samma salong som innan jag tog vikariatet och pluggade. Men ska dit och kolla för det är mycket på schemat nu fram över. Men något kommer det bli iaf.
Ska ner lite senare ikväll och fixa och trixa det allra sista. Då jag strök dukar här hemma för ett tag sedan som ska ner innan jag säger hejdå helt och hållet.

Annars så känner jag mig lite halvkrasslig och trött/seg i kroppen. Skulle verkligen vara hemskt om det är någon förkylning eller så som är på väg att bryta ut. *peppar peppar*

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0