Måndag morgon

Goden morgen alla söta!

Det känns verkligen helt sjukt. Idag är min första dag på 2 månader då jag inte har något inplanerat. Och då syftar jag på att jag inte har skola att gå till och jag har inte ett jobb att passa.
Idag är första dagen som jag inte levt efter min väckar klocka. Fast av vana så vaknade jag vid 9tiden. Men att bara ligga där i sängen och känna att jag inte har några viktiga måste för dagen. Kändes verkligen hur skönt som helst.

Kollat på top-model och ska nu ta mig ut till köket och fixa ihop en LCHF-frukost till mig. Tror nog att det kan bli riktigt bra, har lite idér i huvudet som jag tänkte se hur det smakar. :)


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0