Lördag

Heej! :)

Ikväll blir det att riga om till party kläderna. Det ska firas, Eva har fyllt 20. Så det blir middag hos henne för att sedan ta oss ut på stan..

Jag ska jobba imorgon, men börjar inte förens 11:00 och jag är ju så petig med att jag ska få mina 7-8 timmar. Men kommer följa med ut en sväng iaf. Blir nog ganska lungt annars. Men kommer bli lika kul ändå. Alltid kul att träffa männiksor :)

Kommer ha klänningen här nedan ikväll. Frågan är bara om man ska ha hudfärgade strumpbyxor eller svarta? Hade hudfärgade sist, och det var snyggt.. men tror svart skulle vara snyggt det med.. :)

Vad tror ni?


Kommentera här;
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vad fin :)

vad heter brusharna med blommor du har bakom i grått å rosa? vart har du laddat ner dem? :)

2009-03-30 @ 13:16:52
Blogg: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: ok svarar här nu haha

jag har alla funktioner, de spelar ingen roll om de är tre eller tele2, ja har youtube änd¨å, de kan du läsa hos tele2, å 3express saken är bara för att förbättra tre så de är inte relevant, men tre hade utförligare text om produkten, plus att det är still same telefon så ja kan byta till tre om ja vill men jag hatar tre :D är supernöjd bajsunge

2009-03-30 @ 19:56:28
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0