Fredag

God dagens!
Godmorgon vill jag nästan hellre säga. Då jag bara klev upp för en stund sedan.
Förstår inte hur jag kan vara så trött.. Somnade inna tolv igår tillochmed. Men ändå kunde jag inte palla min trött kropp upp ur sängen till någon vettig tid.. Låg och snozzade i över en timme. Hur bra är det? :S herregud!

Ska sno på mig ett koll nu, för om en timme ska jag möta Anna på bussen. Sen blir det lunch i centrum innan hon börjar jobba. Sen vet jag inte alls vad jag ska göra.
Ska kanske göra Elins naglar.. Men undrar om jag ska skippa det, då jag är helt slutkörd :S Men ska ringa henne om ett tag och kolla vad hon ska göra av sin dag. Sen vet jag vad som händer..
För just nu vill jag bara lägga mig ner och sova igen.. förstår inte var tröttheten kommer ifrån S:

Vad gör ni idag då?

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0